Saturday, May 28, 2011

geram ler pulak

pada tanggal 27 mei 2011.. aku baru balik umah aku dr Bangi.. da ptg da pun.. punye la penat aku tbongkang ar jap.. dalam tbongkang tu aku de terdetik nk bace surat khabar.. maklum laa.. lame mninggalkan hal smase.. takut jadi katak dalam gelas je.. nampak dunia luar tp xtaw pe jadi.. hehe.. ehemm.. k,k.. sambung.. aku pn bace laa.. bace punye bace punye bace.. sampai kat satu halamn ni.. Fikrah Dr. Salam.. halaman sesape nk ngadu masalah ataupun nk mintak nasihat kt Dr...
pape pun guys.. aku tertarik kat satu penulis ni.. masih lg bawah Fikrah Dr. Salam.. tajuk yg diletak untuk penulis ni hamil anak teman sekerja.. peh..! berpinar mate aku dow nk bace.. tapi aku tabahkan ntuk bace.. soalan penulis tu lbih kurang cmni laa..

"suami saya tinggal bekerja jauh di tanah air. saya risau sbb kini saya hamil mungkin selepas beberapa kali telanjur dgn teman sekerja. saya bimbang suami mengesyaki saya curang terhadapnya kerana mengandung anak bukan hasil benihnya. apa yg prlu saya lakukan untuk hadapi situasi ini?"


gile aaaaahhhh....!! aku tekejot gyle kot bace soalan die.. huhu.. tapi aku kawal emosi.. kang jadi incredible hulk kang susah gak.. hehe.. ehemm.. k,k.. sambung eh.. aku xtaw nak cakap pe pas aku bace tu.. aku mmg ase geram gyle ngn penulis tu.. ase cm... ase caamm... nnnnggggghhh..!! xtaw laa.. huh! hmm.. tu lah.. dunia sekarang ni macam2.. kadang2 tu perkara yg kite langsung xduga akan berlakau.. haaa.. yang tuuu la yg berlaku.. itu la yg aku dpt ungkitkan sikit pasal hal semsa melalui pngalaman sndri..
sambung pada penulis tadi.. memang aku geraaaam...!!!! nnnggghhh!!! sabooo jelaaa... tapi bile bace jawapan Dr. tu aku tenang sikit.. jawapan die mmg nampak la mcm agak marah gak ngn penulis tu.. tp seolah ditapis sikit.. cuma petikan ni je yg aku nk kongsi.. sedap aku bace..


"tinggal berjauhan mengundang kejahatan sedangkan tempat isteri ialah intuk bersama-sama suami"


sooo... setakat ni lah isu semasa yg dapat aku kongsi n aku ase sgt penting terutama bagi sesape yg dah berumah tangge..
sekian..

Friday, May 27, 2011

testing

test,test,test... 1,2,3.. test,test... 1,2,3.. testing.. OK!
Powered by Blogger.