Saturday, June 18, 2011

boot bola aku...


wey boot bola aku ilang wey.. huwahaha... alaaa... nak nangis aku.. bukannye aku campak luar rumah.. bukannyer aku ltak kat tengah jalan depan umah aku tu.. aku letak cantik je kat rak kasut dalam rumah.. tu pun kene angkat gak ker? aduuuuhh.. sedihnyer laaa...

aku baru je igat nak mulekan pagi ngn senyuman manis aku nih.. tgk2 plak de ruang kosong kat rak kasut yg mmbuatkan aku rase nak nangis dow.. huwaaaa... huhu.. T_T

aku xtaw la nape kasut boot bola aku yg ko amek.. jgn la wat aku cmni wahai org yg ambik kasut aku.. aku xwat pape pn kt ko.. npe ko nk wat pape kt aku.. ko taw x kemaafan antara manusia paling penting kalau nk jejak syurga.. kalau aku xmaafkan ko sampai bile pn ko xkan jejak syurga ko taw x dow? aduhaaaiii.. huhu..

tapi xpelah.. nak wat cmne.. aku juz anggap ko mungkin de sbb yg lg baik knp ko wat cmtu (aku harap la).. n klau boleh ko pulangkan la kasut aku (tolong laa).. kalau aku nak beli baru lari la bajet aku wei.. tu kasut adiah kot.. tergamak ko wat aku cmni kan.. (kan da emosi da).. huhu..

k lah.. au nak nangis jap.. pape pun smoge ko mndapat hidayah.. moge2 aku ni org last la yg ko curi.. sbb org xske brg die dicuri (kalau ko nak taw la kan).. aku pun taw ko xske brg ko dicuri gak.. aku taw tu.. then kesimpulannye jgnla ikut jejak langkah mencuri..

ingat bro.. kemaafan manusia tu penting.. selagi ko x bersemuke ngn die mntak maaf.. jgn la harap org tu akan maafkan ko.. org ni xsmuanye berhati lembut kalau nak aja org.. n jgn harap la ko nak mintak maaf ngn juz berpikir n berharap org tu akan maafkn ko.. hmmmh..! g balik laa..

p/s : semua ayat di atas tiade kene mengene ngn pembaca (kalau x mencuri ye).. harap maaf jike de terkasar bahase.. -sekian-

1 comments:

Abu Bakar Bin Hamdan said...

saba azi..
folow ak blk weh.:D

burnabu.blogspot.com

Post a Comment

Powered by Blogger.