Monday, June 27, 2011

Wajadiri Universiti Teknologi Petronas (UTP) dow..!


fuh.. penat dow.. huhu.. hari ni hari Isnin.. smlm n ari ni aku still lagi dihantui kepenatan yg aku xtaw bile nak ilang.. huhu.. arap2 xlame lagi la tu..

soo.. sedikit cite di UTP.. peeeh! mmg bez gyle..! team UNITEN sampai sane malam.. sampai2 je kitorang sume tecengan.. besa gyle kot UTP..! ngn bangunannye.. peeh!! sluuurp! besa ngn cantik.. mmg meriah ah.. memang xnafi kitorang sume tepegun ngn surrounding UTP.. huhu..

malam tu kitorang tido kat homestay.. aku xbley tido kot.. -_-!
xtaw laa.. mungkin nerves ntuk bertanding asenye.. aku asik igt buah silat je.. huhu.. tapi akhirnye aku berjaye gak pengsan dalam pkol 3.30 am.. yeah!

soknye ari sabtu.. aku bangon kol 6.20 am.. bengkak mate dow.. haha.. xckup tido.. siap2 then tros gerak ke UTP.. fuh.. bedebar..

tibalah mase aku betanding.. pup pap piap tang ketung aduh adeh..!! settle.. akhirnye part aku settle..! hahaha.. seronok.. tapi aku xtaw ape aku buat.. aku amek bahagian serangan umum.. aku xnampak pn budak2 ni serang aku.. aku men buat je.. aku cume nampak fizul.. serangan last.. huhu.. pas abestu de mmbe dr KUIS tegur.. "laju syial".. haha.. ake sengih comel je sbb aku mmg tol2 xprasan pe aku buat..

secara keseluruhannye mmg syiok ta hingat lah kat UTP.. satu kenangan silat yg menyeronokka.. aku yakin sume peserta dari pelbagai tempat mase tu tgh bermain ngn naik turun adrenalin masing2.. hahaha.. same cm aku.. siap bepeluh ag tu.. :p

thanx to crook aku yg bg komitmen cukup bagus kat aku.. n sori ar bro2 sekalian kalau aku de ter-emo skit ngn korang.. huhu.. pape pun tahniah sbb kite dapat gak Pingan Perak.. yeaaahh!! kite dapat kalahkan 14 IPT dow.. troskan kejayaan kite ntuk musim depan.. wohooo..!

-sekian-

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.
adiWidget